15. december 2022
»Če imaš dobro ponudbo, je zanjo torej vedno prostor.«
Monty Sarhan govori o potencialni prenatrpanosti majhnega tržišča in prostoru za dobro ponudbo.
15. december 2022
»Mislim, da potrošniki vedno hočejo še dodatne, nove vsebine, če so te zanje relevantne.«
Monty Sarhan izraža prepričanje glede potrošnikov in njihove želje po novih vsebinah.
15. december 2022
»Streaming je v vzponu – zgolj in samo raste, kar se tiče priljubljenosti in kar se tiče števila naročnikov.«
Monty Sarhan govori o rasti streaminga in priljubljenosti vsebin.
15. december 2022
»Tukaj vidimo eno samo rast in sijajne priložnosti, da pripeljemo fantastične vsebine na nova tržišča v osrednji in vzhodni Evropi, vključno s Slovenijo.«
Monty Sarhan izpostavlja rast in priložnosti za prinašanje vsebin v osrednjo in vzhodno Evropo, vključno s Slovenijo.
15. december 2022
»Zagotovo nočemo dajati prednosti količini pred kakovostjo. V imenu naše znamke je 'time', čas – zavedamo se, kako dragocena dobrina je čas.«
Monty Sarhan govori o pomembnosti kakovosti vsebin pred količino in dragocenosti časa naročnikov.